همشهری آنلاین: رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از آغاز برنامه طرح تشدید نظارت بازرس های وزارت بهداشت بر اماکن عمومی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

مهمانی‌های چاقی‌آور در ماه مهمانی خدا

به گزارش ايرنا، محسن فرهادی در اين باره افزود: این تشدید نظارت‌ها در راستای ارتقا سلامت و امنیت غذایی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حدود چهار هزار بازرس بهداشتی بر اماکن عمومی طی ماه مبارک رمضان نظارت خواهند داشت، ادامه داد: رئوس اقدامات کنترلی این بازرسان به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است.

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت گفت: هرچند برنامه تشدید کنترل و نظارت بر اماکن عمومی با شروع فصل گرما آغاز شده اما در ماه مبارک رمضان، نوع فعالیت بازرسان تغییر کرده و در ساعات بعد از افطار این بازرسی ها بیشتر خواهد شد.

فرهادی افزود: تیم های سیار بهداشت محیط، بر بهداشت رستوران ها، طباخی ها، مراکز عرضه آش و حلیم، شیرینی فروشی و قنادی ها و همچنین مراکز تفریحی و استخرها بعد از ساعات افطار نظارت می کنند.

وی یادآور شد: شماره تلفن 1490 همانند سابق آماده دریافت شکایات مردم از بهداشت اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان است و علاوه بر آن مردم می توانند شکایات خود را به نزدیک ترین مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی ارائه دهند.

کد خبر 264184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha